PAGES

Tuesday, March 15, 2011

dcsn2A 2011 photoshoot-ke'poyoan' terserlah sudaa!


salam u all semua..
petang ni boring betul rase..tadi member fyda ader la ajak pegi main netball,tapi tau2 je la..memang malas nak keluar petang2 camni..hehe

kali ni fyda nak citer pasal sesi bergambar untuk budak2 kelas fyda..
memang tahap ke'poyoan' kami terserlah depan abg kamera tu..over ke xover ke,ader kami kesah??hehe


malas nak citer panjang2..meleret pulak jadinye nanti..huhu
u all tengok la photo2 ni..

kalau rajin,komen la sekali ye..hehehe
formal photo...control cun/hensem..haha
hm...tak dapat dikenal pasti posing ape ni..hehe

5 comments:

  1. mysara:yup..kptm alor star..awk pn kptm gak ke?? :)

    ReplyDelete
  2. hahahah.. aku ska dis pic.. memory ouhh... huhu.. :)

    ReplyDelete