PAGES

Tuesday, March 8, 2011

APA DOSA SI COMEL NI???geramnyer!

salam u all semua..

semalam fyda ada buat entri pasal rabbit yang comel tu kan?hari ni tanpa disengajakan fyda tertengok video seekor rabbit di dera sampai mati..sadis betul!mungkin u all ade yang dah tengok video ni kan?
memang tak de hati perut langsung la manusia yang buat macam ni kat binatang.Ape salah rabbit ni???even dia hanyalah seekor haiwan,tapi apa hak 'perempuan physco' dalam video ni nak berlaku kejam kat rabbit ni..???
hari tu fyda ade tengok  video anak kucen yang kena dera,sekarang rabbit pulak?memang melampau betul la..
video
memang tak sanggup nak tengok video ni sampai habis.menitis airmata kot..perempuan pulak tu yang buat perkara kejam ni..memalukan betul la..geramnyer...
fyda ade bace newspaper kemarin..bila dah jadi hal macam ni pandai pulak mintak maaf,menyesal..alasannya tekanan sebab masalah keluarga..memang tak boleh blah..kau ada masalah,binatang yg tak berdosa jadi mangsa kau..eii..geram!

4 comments:

  1. xnk tgokkkkkkkk..
    huhuuu..
    aritu dh tgok yg ank kucen..
    menci giler kat pompuan tu..
    huh

    ReplyDelete
  2. Kejam sungguh! Empat ekor pulak tuh!

    ReplyDelete
  3. cik ezy:jgn tgk lau xsggup..sadis btol..huhu

    ReplyDelete
  4. logorithm:mmg sgt kejam..huhu..dia buat arnab tu cm ape je

    ReplyDelete