PAGES

Monday, January 28, 2013

it's okay,everything's gonna be alright :)

assalamualaikum..

alhamdulillah..
doa lama yang aku panjatkan ke hadrat ilahi termakbul jua akhirnya.terima kasih Tuhanku,biarpun kelewatan,jawapan itu terbit jua buatku.

untuk sekian kalinya,terasa hati di siat lagi untuk kenyataan yang maha berat ni.tapi aku dah lali.aku dan masak benar dengan permainan bodoh cinta.yang pertaruhkan harapan dan perasaan tanpa sebarang kepastian.jadi,air mata bukan balasannya untuk kali ini.redha,ya,aku harus redha.semua ini satu ketetapan kan.aku bukan fida yang dulu lagi.aku bukan fida yang selalu tumpahkan airmata demi cinta.

pesan aku buat rakan sekalian.jangan terlalu letakkan harapan yang terlalu tinggi untuk yang  sesuatu yang tak pasti.implikasinya hati kita sendiri.berat,payah,lemah untuk terima bila harapan tu dipadamkan sekelip mata.

biarkan semuanya berlalu dengan keadaan yang biasa-biasa saja.selebihnya serahkan kepada Allah SWT.
jika ditakdirkan korang pun akan lalui apa yang aku lalui,pesan aku lagi.kuatkan semangat,dekatkan diri dengan Allah SWT,dan teruskan hidup macam biasa.InsyaAllah semuanya kan kembali okay.

nota buat dia : - terima kasih,terlalu besar jasa anda untuk saya balas,semoga dirahmati dan selamat berbahagia :)

No comments:

Post a Comment