PAGES

Monday, September 17, 2012

sampai bila fyda?

assalamualaikum..

manusia dan melakukan kesilapan itu tak pernah terpisah..
dah nama pun manusia yang tak pernah sempurna kan..mestilah ada buat silap..
tapi silap aku ni buat aku kutuk diri aku sendiri..

"bodoh la hang ni fyda!"

-ok,memang pun ---buat muka lapaq penampaq sat..

aku dah buat silap tu banyak kali,and the best part is,aku terus ulang dan ulang silap tu..
hurm..apa nak jadi entah la dgn aku ni..
memang tak kan ada sapa yang akan tahu apa silap aku tu..hanya aku dan Allah yang tahu..

serious wei,aku ni lemah!
macam lalang..tak teguh..dan most of the time aku mmg cepat terpengaruh..

kadang2 aku duduk sorang2,fikir pasal diri aku ni..
teruk!
ishhh..teruk sangat!

sekarang pelan2 aku cuba nak kumpul kekuatan diri..kalau selama ni aku banyak bergantungan pada orang lain,tapi kali ni,aku cuba berdiri atas kaki aku sendiri..berani buat keputusan..berani keraskan kepala..---sikit ja..

semoga aku dapat kekuatan tu sepenuhnya..dan yang paling penting,aku tak mau ulang kesilapn bodoh aku tu lagi...never ever ever ever..ceh..macam lagu taylor swift pulak dah kedengaran nya..huhu..

adiosss ...

No comments:

Post a Comment