PAGES

Wednesday, September 19, 2012

its all about my lovely adik :)

assalamualaikum..

tiba2 rasa nak bercerita pasal adik kesayangan aku ni..
first of all,let me introduce to u,my little sis,nana..
berkaca mata..
hitam manis kulitnya,lesung pipit di pipinya..haha..
itu la adik aku..nana..

since beza umur aku dgn adik aku ni 2tahun je,so fizikal kami sama ja besarnya..but...masih ramai yang sangka aku ni adik,dan dia kakak..haha..mungkin adik aku ni nampak lebih matang dari aku kot..

antara kami banyak persamaan..eh silap..banyak perbezaan..
pertama mestilah warna kulit..hehe..jangan marah nana..
second muka..yelah,adik aku muka mak,aku plak muka abah..hehe..

perangai??
panas baran,kaki pukul,gengster..hehe...oke2...gurau ja..

memang adik aku ni agak panas baran..ha..jangan main2 ngan budak ni..silap-silap makan la lempang dia..cehh..tak takot pon..

aku?panas baran tu ada,tapi tak sebaran adik aku..(okay..masuk bakul angkat sendiri)

aku sayang dgn budak ni..sayang sangat2.yelah..satu2nya adik yang aku ada.kalau korang nak tau,dia banyak beralah dengan aku..yelah..macam aku plak yang adik..
and yang buat aku sayang dia adalah,dia tersangatlah tak berkira..
aku selalu ja nak barang dia..pujuk +kecek sikit2,dia terus bagi..baik kan budak ni?----kembang kempis hidung dia if dia baca entry ni.. :p

tu time kami baik..time gadoh???pergh..malas nak cerita..tarik muka 29 inchi..ha..puas!

eh jap2..cuba korang perhatikan bentuk gigi kami..sama kan?memey ar..nama pun adik kakak..gigi kapak bapak besau punya..hehehe ...

2 hari lepas,birthday dia..sorry dear..no present for you..memandangkan bajet semput sikit bulan ni..next year,claim ok?

okay lah..mata pun dah layu..adiossss :)

No comments:

Post a Comment