PAGES

Tuesday, August 28, 2012

aku bersalah!

assalamualaikum..


saat ni rasa macam dihempap batu besar atas kepala..bengong sekejap!

masalah datang lagi..aku terperangkap atau aku yg cari nahas sendiri?
aduhai..berombak dada ni macam nak pecah saja..
aku dah buat salah..dan aku tahu,aku sebenarnya mangsa keadaan..tapi diri aku sendiri tak boleh terima apa pun alasan..aku tetap salah..aku bukan seorang yang baik!

mata nak pejam,tapi fikiran sarat dengan masalah..
atau aku saja yang buat teruk?
Ya Allah..kenapa lah aku jadi macam ni..
Sumpah!aku menyesal sangat..kalau la masa boleh diundur,aku janji,aku takkan ulang salah tu lagi..

macam-macam hal jadi..
kat sapa aku nak luah?sapa pun takkan faham..nak hentam aku lagi ada la..
nak menangis buat apa?bukan boleh selesai masalah..
jalan yg aku nampak hanya Allah..Doa..Seikhlas hati mohon kesalahan aku diampunkan..
sedih sangat,Allah saja yg tahu .. :'(



No comments:

Post a Comment